Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 16:10   #6
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Går ned i vekt, men merker det ikke på klærne.

En liten tankestrek: Det finnes innvoller i kroppen vår,
som må krympe for at du skal kunne se forandinger på målebåndet...

Dette er noe min gastrolege fortalte meg i forbindelse med en operasjon jeg tok for et år siden.
Da kunne han bekrefte at f.eks min lever fremdeles var stor i forhold til vektnedgangen min...og at den ville bli mindre med tiden.
Jeg hadde gått ned mange kg på den tiden, og kroppen fortsatte å bli mindre på etterskudd, liksom.

Så det er kanskje ikke alltid noe å gjøre for å skynde på denne minkeprossessen.

Jeg vet ikke hvor mange kg du vil ned, eller hvor mange str. du trenger å krympe før bryllupet,
men det er logisk at du kommer til å minke når du går ned i vekt.
Det kan ikke være annerledes.

Hvis du har mange kg å ta av, vil det nok kanskje ikke merkes så fort til å begynne med,
men hvis du er f.eks bare 10 kg igjen til matchvekt, vil det synes fortere på målebåndet.

Jeg vil ikke påstå at å prøve på en salatkur er en idiot-idé akkurat,
men jeg har faktisk tro på at ved å holde ut på ketolysekuren og sørge for å få i deg nok fett,
det er da du blir finest og får fastest kropp ved vektnedgang...
...ikke kult å gå ned masse i vekt og få en slapp hud til bryllupet, tenker jeg.

Vær tålmodig, og kanskje ekstra håndfast på å ikke "unne" deg "lovlige" ting som kan være partystoppere for deg akkurat nå.
F.eks, hvis jeg vil gå effektivt ned i vekt, må jeg holde meg unna "brøderstatninger", søtningsstoffer, nøtter og for store mengder meieriprodukter.
Er jeg usikker på om jeg har fått i meg nok fett til et måltid, spiser jeg faktisk noen ekstra terninger smør. Det virker for meg.
Mulig at noen ikke orker tanken på det, men jeg tar før et måltid og smelter 20-30g smør i mikroen og drikker rett ned før et måltid, og så spiser jeg maten min til jeg ikke har lyst på mer.
Jeg lover deg at det virker! Om du ikke orker å gjøre akkurat dette, så pass i hvertfall på å få i deg nok fett.
Det setter fart i fettforbrenningen

Hadde vært gøy om du nådde målet ditt til bryllupet da,
og at dette blir velykket for deg!
Lykke til! Kanskje du kan rappoertere litt?

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat