Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 19:19   #9
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd Alli?

Jeg går fremdeles på Alli, spiser fremdeles lavkarbo med mye fett og proteiner. Har ennå ikke merket noe til denne fettdiareen, men jeg merker at magen er blitt bedre regulert. Og jeg har atter gått ned litt. Merker ikke nedgangen så mye i kilo, men mer på klærne. Jeg fortalte apoteket som solgte meg Alli at jeg spiser lavkarbo med mye fett samtidig som jeg tar Alli. Først ble de himmelfalne og etterpå ble de forundret. Det er rundt magen jeg har merket størst forskjell med Alli. Tanitavekta sier det samme; innfettprosenten har gått ned. Så for meg fungerer Alli og lavkarbo utmerket sammen!