Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 20:59   #8
signealwaystrying
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Sør Trøndelag
signealwaystrying er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg går ikke ned

Jeg har selv holdt på med Keto kuren i 9 dager , jeg er klar over at dt ikke er lenge , men jeg har gått ned kun 200 gram :O og jeg er VEDLIG streng i forhold til hva jeg spiser , jeg drikker vann og går masse hver dag ,jeg har tre barn og to med AD/HD i tilegg jobber jeg som dagmamma , så jeg er ute hver dag !

Jeg har skrevet en ukes meny slik at jeg skal være sikker på at jeg ikke spiser mer enn 15 karb hver dag!
Ketostixen viser noen dager bare utslag på spor og noen ganger på lite eller moderat spor ??
Føler at det er veldig lite jeg kan spise for alt skal liksom måles , og noen sier noe annet enn en annen , slik at jeg er usikker på om for ex dt er ok å spise masse fete oster og hvor mye kan man spise av fløte og rømme osv .
Jeg har fremdeles et veldig søtsug og dt er frustrerende at man ikke kan spise noe søt i det hele tatt Ikke en gang diett brus og sukketer
Jeg kan klare meg uten brød , men savner noe i dt minste litt søt !!

Er også MEGET usikker på hvor mye fett man skal spise og hvilket fett ??

Håper noen kan hjelpe meg , jeg skal ned 10 kg for å bli klar til en Buk plastikk operasjon , og jeg har litt over 2 mn på meg (

HJEEEEELP .......

signealwaystrying er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse KUREN fOR TIDEN ! Svar med sitat