Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 11:25   #961
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Godt å høre at du er tilbake på topp igjen, Wevi. Jeg er sikker på at mannen din ser på deg at du har gått ned selv om det kanskje ikke vises så tydelig enda. Hvor mange hunder har du egentlig? Jeg har forstått det riktig hvis jeg sier at du driver med hund ikke sant?

Oopsiene ble vellykket de, men jeg synes de smaker litt egg så neste gang blir det nok burger uten "brød". Det ble rømmedressing på meg, men jeg synes den ble litt tam på burgeren (som var smakfull og god). Jeg er glad i løk, så jeg hadde i gressløk, løk, salt, pepper og sitronsaft. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få mer smak på den uten å gå amok med løken? gjerne litt partydressingsmak. Jeg vurderer å blande i en desj med partydressing de gangene jeg spiser hamburger jeg (mindre enn halvt om halvt). Må sjekke sukkerinnholdet først.

Her var det ørebetennelse og gråt på treåringen vår i går kveld. Stakkar lita, hun hadde så vondt at hun ikke fikk sove og var så trøtt så trøtt. Hun sovnet en stund sittende i fanget mitt og vi fikk henne til slutt til å sove. I dag er hun mye bedre, men jeg forventer at det blir vondere mot kvelden igjen. Jeg håper bare babyen vår slipper unna ørebetennelsen.

God helg alle sammen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat