Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 14:33   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og vektnedgang

Kroppen er ikke en maskin som kan stilles inn på så og så mange gram i uken!
En vektnedgang på mer enn 5kg på 2 uker er jo fantastisk!

Ser ut som om du gjør det meste riktig, men jeg savner mer grønnsaker. Isbergsalat og agurk inneholder stort sett bare vann, ikke noe næring i det hele tatt!

Det kan ta opp til 4 uker før kroppen får optimal fettforbrenning og skjønner kluet med å bruke fettt som drivstoff! 2 uker er alt for kort tid til å si om det virker for seg eller ikke (noe det jo gjør til de grader).
Faktisk skal du være glad det ikke går enda fortere. Du skal ha med kroppen, huden og ikke minst hodet på vektnedgangen også!

Forresten, Dent er ikke lov. Kjøp store IFA eller Fribol drops på apoteket!

Trente du før du la om kosten? Det er helt vanlig at man stå rlitt stille på vekta om man øker treningsmengden, har gått i den fellen selv. Kunne ikke skjønne at jeg ikke gikk ned når jeg var såååå flink til å trene!
Brått slipper det!

Du kan nok få i deg mer fett også! Syns det ser noe mager ut med salat og fettfattig kylling til en stor mann!

Foreslår at du bruker oppskrifts- delen av forum flittig. Bare sjekk at oppskriften er ketolyse- vennelig! Ellers kan jeg på det varmeste anbefale Gerds oppskrifter på alt mulig rart!
I det første innlegge ti journalen hennes finner du også ukesmenyer! Kan være til stor hjelp omman er usikker!

Masse lykke til! Dette fikser du!