Takk for svar! Jeg vet ikke om jeg får i meg nok fett..kan det være grunnen,tro? Men er ikke så glad i det, og klarer ihvertfall ikke tanken på å drikke smør!! Jeg har tidligere gått ned 12 kg på 3 mnd. ved å trene masse og spise nesten bare proteiner og salat, så det er derfor jeg vurderer dette som en plan B...føler liksom ikke jeg kan gå på denne kuren i ukesvis hvis den ikke virker som jeg ønsker, har jo bare 10 uker på meg.. Til dere som spurte: Ideelt sett vil jeg ned 12 kg til bryllupet. Men jeg vet at det nok ikke er realistisk..er fornøyd med 8 kg. Jeg veier nå 72 kg og vil helst ned til 60 kg. Og hovedgrunnen til at jeg vil ned er ikke fordi jeg absolutt vil veie et visst antall kilo, men det er for å komme inn i brudekjolen som er litt for liten akkurat nå..den ser rett og slett altfor liten ut for meg.. Og til deg som sier at jeg burde tenkt på å gå ned i vekt litt før - jeg har i løpet av 2 år gått ned 25 kg, så det er ikke der problemet ligger! Men jeg har gått opp noen kg siden jeg kjøpte brudekjolen, grunnet sykdom og flere døsfall i familen det siste halve året. Så det er derfor kjolen er blitt for liten. Men jeg håper jeg begynner å merke det på klærne snart, for det er det som betyr noe i mitt tilfelle - ikke vekta..