Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 10:53   #7
peltz
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
peltz er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og vektnedgang

brrr..jukseris av blomkål :s Jeg har aldri vært no voldsom på grønnsaker, selv om jeg det siste halvåret har vært flinkere. Men om jeg skal være "flink", så er gulerot noe av det bedre jeg vet. Dessverre går det jo dårlig spise det,selv om jeg kanskje skjeier ut med 20g av og til ved middagen. Champignon derimot - hadde jeg aldri tenkt på, men det er jo nydelig! litt fløte, salt + pepper , eller bare pannestekt i skiver med masse smør og salt + pepper. Her er det muligheter!

Har gått til innkjøp av de store ifa'ene..blir helt forvirret. Det er jo sukker i disse? Står da at de er sukkerfri, men under karbohydrater står det at 2g er tilsatte sukkerarter? Eller har jeg missforstått noe ? De Ifa'ene er jo fenomenale, og jeg spiser kanskje 1-2 om dagen så er sikkert ikke krise uansett.

Jeg har foressten funnet en dressing som er god til salaten min! "syndet" litt og brukte lettrømme, men Sæterrømme er vell sikkert bedre. Skal finne pakken senere så dere får høre.. Av innhold hadde denne 3g (mener jeg) karbo pr 100g + rømmen. Men er jo ikke snakk om å drukne maten heller, kun har litt smak.

peltz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat