Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg er heelt enig! Dere må jo gi gave i bryllupet også, og man gir jo gjerne noe som koster litt, da er 500 mer enn nok for utrikningslaget! Jeg har aldri betalt mer enn sånn 400-500 og syns det er mer enn nok. De skal jo som sagt ha gave og.
De fleste har ikke mulighet, eller lyst faktisk, til å legge så mye penger i noe sånt. Og, når hun som forlover skal planlegge og har tatt på seg den oppgaven og samlet de bruden vil skal være der, så må hun jo legge opp noe gøy som ale vil/kan være med på. Bruden har jo helt sikkert sagt hvem hun vil ha der, og når forloveren oppfører seg sånn, blir det jo sikkert veldig få som blir med. Sier man ja til å være forlover, har man tatt på seg et ansvar for å gjøre ting best mulig og innkludere dde bruden vil ha der på en måte alle kan ha mulighet til....
Man kan da gjøre mye annet som ikke koster så mye, men som er veldig gøy! Når man ser at alle stiller seg skeptisk til så mye, noe som er helt forståelig, så finner man gjerne på noe annet. Går an å ha leker og masse sånt og så heller dele på en spabehandling eller et eller annet til bruden.
Hun er tydeligvis veldig egoistisk og har ikke helt forståelse, virker det som. Jeg hadde driti i det, så får hun kose seg med utrikningslaget som kommer til å koste henne et par tusen....

Sist redigert av Elinee : 25-04-10 kl 18:38.
|