Sv: Gjenopplivede menssmerter på ketolysekuren?
Jeg hadde en smule menssmerter før, nå er de helt borte. Ellers ingen forandring med blodmengde etc. Jeg har lest at om man har spist mangelfullt/feil kan kroppen holde tilbake blodet fordi det er næring den ikke har råd til å miste rett og slett. Og når man nå siser vedlig næringsriktig med fett og proteiner i lange nok baner så kan kroppen gi fra seg næringsrikt blod igjen. Torkel kan svare på trådstarters spørsmål er jeg sikker på. Han kan sikkert svare på epostadressa oppført på ketolyse.no. Leste noe av han om dette istad her,men har glemt hva det sto. Det sto inne på ketolyse. Der sto det bl.a noe om at folk som hadde mista mensen pga høy alder kunne få den tilbake igjen. Det sier jo litt da; foryngelseskur he he he. kanskje jeg kan vente med å få et barn ekstra til jeg er 45 nå? Neida, tar ikke sjansen på det,altså.
Hormoner er lagd av fett. Jeg har unngått fett siden jeg var 16, og ser frem til bedre helse og hvordan det vil føles annerledes.Fett beskytter også nerver og det merka jeg straks; følte meg ikke så tynnslitt der mer.NICE!
|