Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 15:25   #364
monta88
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 36
monta88 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

Jeg synes det er vanskelig dette her, jeg..
Nå er det bare den tredje dagen min da, men jeg er fortsatt kjempesulten mellom måltidene, og har veldig lyst på spesielt søtsaker..
Jeg var ikke i ketose i går kveld, så jeg håper resultatet er annerledes i kveld.

Fettet er vanskelig for meg merker jeg. Det blir veldig magert med kun rent kjøtt/kylling/fisk og grønnsaker. Men jeg skal bryne meg litt på noen av sausene her inne. Jeg spiser omelett og salat til frokost og lunsj, og det blir jo ikke rare fettet av det (selv om jeg har fløte i omeletten).

Jeg liker dessverre ikke ost, og det merker jeg kan bli vanskelig i denne kuren. Smeltet ost går greit da, så jeg skal prøve å lage en form men karbonadedeig, sopp, tomatsaus jeg har funnet her og masse ost, og etterhvert skal vi vel teste pizzadeigen også, og lasagne.

Kveldskos er det største problemet da. Jeg synes det er vanskelig å finne på noe jeg kan spise til kvelds. I kveld skal jeg ha lightgelé med krem (selvsagt laget med sukkererstatning), og det er jeg spent på. Men jeg kan jo ikke ha det hver kveld..

Oi, dette ble litt langt.. hehe. Håper dere bærer over med meg!

heia
jeg levde omtrent på egg å bacen og vanelig kokt egg med smør den første uka. å masse vann ca 3 liter hver dag.. men jeg og slet med søt suget så lagde isen det er oppskrift på her inne å tar litt av den.. bare jeg bytta ut vanilje stanga med å hakke opp de mørke 86% sjokolade å hadde oppe med mint smak. å det går ikke ann å spise mye av den for da blir du kvalm.. jeg har vert i ketose på 100 % selv om jeg har spist den.. jeg er ikke så nøye på å telle karpsene.. men ser jo etter at det ikke er alt formye av karbsa da... har gått på kuren i snart 3 uker.. første uka mista jeg 2,3 kg, andre uka 1,3 og til nå denne uka 1,3 så går nedover=) å jeg har ikke lest boka å ser ikke på det som et must.

lykke til=)

monta88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse- dr. Andersen Svar med sitat