Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 19:19   #369
Sisteinnsats
Medlem

Sisteinnsats sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av monta88, her.

heia
jeg levde omtrent på egg å bacen og vanelig kokt egg med smør den første uka. å masse vann ca 3 liter hver dag.. men jeg og slet med søt suget så lagde isen det er oppskrift på her inne å tar litt av den.. bare jeg bytta ut vanilje stanga med å hakke opp de mørke 86% sjokolade å hadde oppe med mint smak. å det går ikke ann å spise mye av den for da blir du kvalm.. jeg har vert i ketose på 100 % selv om jeg har spist den.. jeg er ikke så nøye på å telle karpsene.. men ser jo etter at det ikke er alt formye av karbsa da... har gått på kuren i snart 3 uker.. første uka mista jeg 2,3 kg, andre uka 1,3 og til nå denne uka 1,3 så går nedover=) å jeg har ikke lest boka å ser ikke på det som et must.

lykke til=)

JEg sliter også veldig med søtsuget, og derfor har det blitt litt Sukkerfritt-melkesjokolade, sukkefri gelé med krem osv på kvelden. Jeg håper det forsvinner da!

Jeg har kommet i gang på mylog.no, men jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg har spist av alt. En porsjon grønnsaksblanding f.eks. Jeg kan jo ikke veie nøyaktig hvor mange gulrøtter, hvor mye blomkål osv. Jeg deler jo middagene med ungene.
Så jeg tar det også litt på "feelingen". Tror ikke jeg ligger over 20 karber om dagen ihvertfall, og de aller fleste går til grønnsakene.

Det var gledelig å finne ut at jeg kan spise karbonadedeig, noen pølser osv, for da blir variasjonsmulighetene mange fler. Hjemmelagede fiskepinner ser også bra ut.

Jeg fikk lyserosa resultat i går kveld, så da er jeg vel endelig i ketose.
Huden er uren, og det er vel et godt tegn. Jeg har ikke hodepine, men et konstant lett "press" oppå hodet og veldig anspent hodebunn, samt litt svimmelhet. Men dette skal jo gå over, og jeg gleder meg til det.

Boka har jeg lest forresten, men jeg synes det er MYE mer info her inne.

Lykke til videre til deg også!

Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat