Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 19:28   #370
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Sisteinnsats, her.

JEg sliter også veldig med søtsuget, og derfor har det blitt litt Sukkerfritt-melkesjokolade, sukkefri gelé med krem osv på kvelden. Jeg håper det forsvinner da!

Jeg har kommet i gang på mylog.no, men jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye jeg har spist av alt. En porsjon grønnsaksblanding f.eks. Jeg kan jo ikke veie nøyaktig hvor mange gulrøtter, hvor mye blomkål osv. Jeg deler jo middagene med ungene.
Så jeg tar det også litt på "feelingen". Tror ikke jeg ligger over 20 karber om dagen ihvertfall, og de aller fleste går til grønnsakene.

Det var gledelig å finne ut at jeg kan spise karbonadedeig, noen pølser osv, for da blir variasjonsmulighetene mange fler. Hjemmelagede fiskepinner ser også bra ut.

Jeg fikk lyserosa resultat i går kveld, så da er jeg vel endelig i ketose.
Huden er uren, og det er vel et godt tegn. Jeg har ikke hodepine, men et konstant lett "press" oppå hodet og veldig anspent hodebunn, samt litt svimmelhet. Men dette skal jo gå over, og jeg gleder meg til det.

Boka har jeg lest forresten, men jeg synes det er MYE mer info her inne.

Lykke til videre til deg også!

Hei,
Ja, du har alle de klassiske tegnene på at du har kommet i ketose. For noen så går ubehaget over i løpet av et par dager men for noen få så kan det vare i opptil to uker. Husk at kroppen trenger opp til 4 uker på å omstille seg til optimal fettforbrenningsmodus. For de aller, aller fleste så forsvinner søtsuget raskt, husk på å få i deg nok fett det hjelper mot søtsug. På den andre side så kan bruk av søtningsmidler trigge/vedlikeholde søtsuget.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat