Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Takker for all støtte og råd ang utdrikningslag! Kjenner at jeg fortsatt er forbanna, men har bestemt meg for å la det ligge. Skjønner jo at ho(forloveden) ikke ønsker at jeg og en annen venninne skal komme! Så gidd ikke å bruke noe mer energi på det. Vi er avmeldt og ho har ikke en eneste gang vist forståelse eller respekt for våres økonomiske situasjon! Jeje...
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
Skal på prøvetime på bailine i dag jeg....se om de kan gjøre noe med "nedre mageregion" og dissende overarmer 
Stilig Hvordan gikk det??
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Nå har jeg veid meg, og jeg er 76 kg! Ned 1,3 kg den siste uka! Nå begynner det faktisk å nærme seg 10 kg her. Jeg er helt i sjokk jeg. Dette hadde jeg aldri trodd.
Ha en fin dag alle sammen.
Kjempe bra jobba altså! Du har tatt meg igjen nå! Jeg hadde startvekt på 87 hadde du og det??
Opprinnelig lagt inn av wevi, her.
Har akkurat lagd mæ en knallgod middag! Så et tips fra Gerd om å rulle fisk i knust bacongull og steke som fiskepinner. Æ gjorde det, men heiv dem oppi en kjele med olje og frityrstekte dem. Hadde ferske asparges ovnsstekt i ovnen med smør, blomkålris og agurksalat til. Pluss en dæsj remulade og den geniale bearnaisesausen æ fant i Sverige.
Det va gooodt altså!!!
Nam nam nam nam! Må vise til sambo sånn at han kan lage!! Hihi!
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
Jeg synes det er så kjekt at vi har denne tråden.
Ja denne tråden er kjempe god å ha! Så slipper sambo å høre på all sytinga mi.! hehe 
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
wooow - det hørtes godt ut! Går kanskje ann å gjøre det med kyllingfilet å?
Tenkte det samme ...? Må vel funke det?
Ellers så var jeg tilbake i jobb i dag. Sambo har fedrekvoten sin! Grua meg egentlig til å jobbe igjen med tanke på mat, men det gikk kjempe fint. Men en smule lei alle spm om hvorfor jeg ikke ville ha vaffel(de har begynt å ha vaffler om mandagene!!! ) (Det fristet ikke engang!)
Men de fleste ble veldig interessert i lavkarbo stilen. Så fikk iallefall noe å snakke om i lunsjen! 

|