Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 19:48   #1008
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Slektskap, samme her. Trener minimalt og en dag kan jeg drikke tre liter vann, og neste bare et glass eller to. Men har en tendens til å glemme det og bytte det ut med min lille venn, pepsi max.
Må sjerpe meg på det.
Wevi, den middagen hørtes god ut! Jeg må begynne å finne på nye ting, for går ofte i det samme gamle, og blir fort lei.
Ja, Namba. Så bra du startet denne tråden, har vært en veldig motivasjon å få litt venninner som er i samme situasjon og jeg gleder meg til å titte innom hver dag og se hvordan det går med dere
I dag spiste jeg taco, og er så lei av kjøttdeig som ikke smaker noe, så jeg brukte sånn taco spice mix på kjøttdeigen. Det står jo ikke hva det inneholder, men regner med at det ikke er helt ketolyse-vennlig. Men jeg spiste ikke mer enn en håndfull kjøttdeig, så er vel ikke så gærent da???

Jeg også har tendenser til å bytte vannet ut med den onde vennen pepsi maxen!! Hater det! Men skal kjøpe magnesium, det skal visst nok hjelpe mot søtsuget så håper det hjelper!!

Hindu har ett eget tacokrydder som er uten sukker! Det skal visst være greit å bruke! Jeg har brukt old el paso taco krydderet. Tenker at det ikke er så ille hvis det inneholder litt sukker pga mengden! Men har kjøpt hindu taco krydderet også så skal bruke det neste gang!

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat