Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 21:26   #21
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan motiverer dere dere?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

arnakristin, dette er jo en kur da. Som torkil sier, livsstilen videre skal jo inneholde mer karbo. MEN, med en sånn tankegang så er det lettere å fortsette
Jeg tenker som sagt at jeg heller vil ha en fin kropp enn sjokoladerush

Hei,
Spiser ketogent, flere her inne som gjør det selv etter oppnådd vektmål, prøvde å øke kh kvota i høst men da gikk det kjapt på 4 kg som ikke vil av igjen, så da har jeg fortsatt minimum 15 kg til, da jeg økte kh i høst hadde vekta stått stille i 1,5 år. Vektstagnasjonen har jeg tilskrevet medisiner, dårlig søvnkvalitet, kroniske smerter, diverse betennelser og immobilitet. Trodde ting skulle endre seg da jeg fikk nye medisiner i januar og søvnkvaliteten forbedret seg vesentlig i tillegg har jeg bassengtrening 1 gang i uka og går et par kjappe turer på mølla (2x30 minutter) hver dag, men vekta den nekter å rikke på seg. …men det har ikke påvirket motivasjonen til å forsette å spise ketogent – man kan jo ikke sette seg ned å deppe pga bagateller.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat