Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 00:24   #1
Lassie
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Lassie er på en erverdig vei

Er dette min trivselsvekt ?

Jeg er 168,5 cm høy og veier 72-73 kg. Har lagt på meg etter at jeg fikk kjæreste for to år siden. Fra å være 57-58 kg til mellom 70 og 73 kg. Jeg har ikke spist så mye mer annerledes enn før, men koser meg med god mat i helgene sammen kjæresten min. jeg trener , jogger og løfter litt vekter, men har ikke gått ned noe. Min kjære elsker den nye kroppen min med kvinnelige former, men jeg synes jeg veier litt vel mye. han sier at dette er nok trivselsvekten min siden jeg ikke spiser mye godterier og ganske sund mat. han sier at 57- 58 kg ikke er normalt for min kropp. (jeg er ganske kraftig bygd)
Uansett hva han sier synes jeg at jeg er for tung. Jeg har fått litt mage og mye rundt hoftene. Og selvfølgelig mye større bryster. Dette til tross for at jeg spiser sundt og koser meg kun i helgene. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har gått opp så masse når jeg trener og er sund? Er det noe som heter trivselsvekt og at kroppen vil holde seg på den vekten? synes dere at jeg bare skal godta det og ikke slanke meg ned til det jeg var før? Og helt ærlig, veier jeg ikke litt mye? Er 32 år.
takknemelig for svar

Lassie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede Svar med sitat