Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 02:36   #1017
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja TAKK! Det er nettopp det jeg mener. At selv om ho sier det koster 100 kr mer så blir det fort mer når ikke alt er inkl. og det er veldig dårlig planlagt!

Jeg er jo nå kommet i den alderen at mange av mine venninner skal gifte seg, og hvis jeg hver gang skal måtte betale 500 + bare for utdrikningslaget hadde jeg vært ruinert! Ho ene som skal nå har vært i ett bryllup og utdrikningslag og skal i 3 til . Og ho forklarte dette til forloveden. At ho hadde sin max grense på 500 kr. Dette blir motatt, men at det blir ikke under 600 kr. Ikke noe som helst av forståelse fra ho. OG det er egentlig det jeg synes er værst!
Folk må få lov å gi beskjed og få forståelse for det!

Lmao! Dette er jo noe av det dummeste jeg har hørt... liker ikke den forloveden hun høres jo helt korka ut .. føler med deg mamma! Stå på og ikke gi deg!
Alle er ikke født med en sølvskje i munnen og 500 tilog med er mye penger.. En ting vis ting er planlagt og man hiver inn litt peng der og her liksom da er det jo en annen ting. nei hu høres ut som ei go gammeldags kjerring ..

Det var min meining i natten!

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat