Tråd: Lurer på?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 12:49   #7
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lurer på?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hodepine, svimmelhet, kvalme og slapphet er helt normale bivirkninger som gir seg relativt fort!
Nok fett, mye grønnsaker og masse vann hjelper godt!

Men, jeg ville ikke gått i gang rett før en eksamensperiode!
Du kan begynne med å kutte ut de verste synderene som sukker i form av kaker, sjokkis etc, velg grønnsaker til middag i stede for pasta og poteter osv, men full ketose vil jeg ikke anbefale før etter eksamensperioden!

Stress er en viktig grunn til at man ikke klarer å gå ned i vekt, så det vil nok ikke være særliglurt å begynne i en slik periode med hodepine, slapphet etc i tillegg!

Men det betyr jo ikke at du må spise mest mulig karber så lenge!

Lykke til med eksamen i første omgang!

Tror du at hvis de som starter på ketolyse gradvis trapper ned på karbohydratene vil oppleve mindre ubehag enn de som starter rett på med full kutt? Selv har jeg aldri opplevd noe mer enn litt hodepine, men det er jo kanskje nærliggende å tro at gradvis nedtrapping kanskje vil skåne litt...?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat