Sv: Forvirret!
Oj, mange spørsmål...
For det første: siden magemålet minker (strammer inn beltet) så er du jo absolutt på spor!
Ja du kan bygge muskler OG tape fett på dette kostholdet.
Du skal spise deg mett, passe mett. Er du ofte sulten, "cravings", så kan det være for lite fett. Og drikk masse vann. Du trener mye, så spis med god samvittighet. Husk grønnsaker!
Siden du ikke har en spesifikk lavkarbo-filosofi, så er det vanskelig å si helt nøyaktig om du spiser riktig. Men temmelig likt Fedon, Lindberg/ South Beach. Men du ligger lavere i kh (30) enn de gjør, altså må du ha litt mer fett.
Om du velger en utskeielsesdag så gjør det med god samvittighet. Så lenger det funker, så ok. Mange råder dog til å gi slipp... (jeg har en halvveis utskeielsesdag lørdag, jeg innbiller meg at vektnedgangen er bedre med utskeielse nemlig - for MIN kropp).
De dagene du spiser mye KH, spis mindre fett.
Hva andre nettsider mener om kosthold, får være dem om de. DU skal gjøre det som fungerer for din kropp.
Tunfisk finner du i hermetikkavdelingen, hvis det er den du tenker på. I olje, i lake, i gelatin.
Når det gjelder kosekveld på fredag, så finnes det en absolutt herrrlig lavkarbo lasagne du kan lage! Med salat til så blir det ikke bedre. Sjekk oppskriftforumet. Der finnes alt.

|