Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 23:46   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er dette min trivselsvekt ?

Jeg er nok ganske normalbygd, på grensen til spebygd med tynne håndledd, ankler og smale hofter etc, og har helt gjennomsnittlig muskelvekt. Jeg tror alder kan ha noe å si også, for jeg ser på bilder av moren min fra hun var sent i tenårene, og veide knapt 50 kg. Hun er like høy som meg, og har ganske lik kroppstype, egentlig, men hun så overhodet ikke skrapa ut. Men hun så fortsatt superslank ut da hun veide 60-65 kg da hun var på min alder.
Jeg kunne sikkert fint veid 50 kg som typ attenåring, men nå som jeg er over tredve tror jeg ikke jeg skal mye under 65 kg før det holder. Jeg veier 77 kg nå, og ser overhodet ikke overvektig ut.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat