Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 10:02   #14
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Veien mot ett halvmaraton ...

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Huff da, hørtes ikke bra ut- jeg holder på å få panikk jeg nå, tror jeg ikke er så godt trent som jeg burde, og treningsmotivasjonen er borte....Får meg vel en ny trener snart, så får se om han klarer å sparke meg i gang igjen, men tror ikke jeg klarer å løpe på 2 timer altså....Men her er løypa gudskjelov nesten helt flat hele veien, har en lang slak nedoverbakke men det er vel det eneste, så håper at det skal gå bra slik sett..... Men skal ta med meg cocosa tipset ditt videre...Takk for det !! Lykke til med videre løp du også!

Og nå må du for all del ikke stoppe. Det er alltid en liten "down periode" etter 3 uker, og en større "down" etter 3 mnd. Det er alltid viktig å vite at disse down periodene er relativt korte, og det beste motmiddel er å komme seg ut og gjennomføre programmet, uansett hvor gørr, vondt, kjedelig, giddesløst, osv det er. Det er bare hjernens eget program for å motvirke en forandring. Det går over. Og da er det ofte belønningen kommer, i form av at du klarte å overvinne deg selv.
Håper du har en god trener

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat