Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 16:55   #513
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det har gått relativt bra idag. Bortsett fra at jeg har vært skikkelig sulten. Startet med en sjokoladebar til frokost. For meg som er vant til at frokosten er det kraftigste måltidet, var dette på en måte litt tynt. Men smaken var grei nok. Til lunsj var jeg kjempesulten og etter å ha spist couscous med salat var jeg fremdeles litt sulten. Men denne også var god. Så sultet jeg meg til et stykke utpå dagen da jeg spiste sjokoladekjeks, ikke fullt så gode. Til middag har jeg hatt ovnsbakt torsk og masse lovlige grønnsaker. Endelig mett. Tror jeg får lære av dette og ha med meg litt kalde, kokte grønnsaker på jobb i morgen. Muligens er det bare en tilvenning til det nye kostholdet.