Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 23:47   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Drikking av vann

Med fare for å nok en gang å tråkke på noen væskefylte tær; man må ikke drikke så utrolig mye, og det behøver ikke være vann alt sammen!

Dr. Torkil her på forumet sier at 2-3 liter VÆSKE er nok, og det inkluderer all væske man får i seg i løpet av døgnet, også den som er i maten vi spiser!

Min lege så senest forrige uke at jeg slett ikke skulle drikke så mye når jeg ikke var tørst! Han hadde tilgode å se noen friske mennesker frivillig gå rundt og være dehydrert!

Vi trenger litt mer væske når vi spiser ketogen kost, men det er ingen grunn til å supe vann til man skvalper! Man trenger ikke drikke om man ikke er tørst!

2-3liter væske i døgnet holder fint!

Om man vil drikke mer, så gjør man det, men det er slett ikke noe must! Og hvorfor i all verden skal man venne seg til å drikke så skrekkelig mye?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat