Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-10, 05:19   #1
Bathory
Medlem

Bathory sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Hgsd
Alder: 36
Bathory er på en erverdig vei
Question

Trenge litt hjelp, har en del spørsmål!

Hei alle sammen !
Jeg har nå gått på lavkarbo i 1 1/2 år, den første perioden gikk jeg ned en del, men la på meg igjen fordi jeg ikke klarte å kontrollere karbene og alle fristelser + at jeg skeide ut mye på grunn av psykiske problemer.

For to månder siden begynte jeg på hard ketolyse/skaldeman/under 20 kbh til dagen. Jeg telte over sånn ca hvor mange karber jeg spiste til dagen, men ikke fettet og proteiner. Jeg har fremdeles ikke gått ned 1 gram, ingen cm, det er frustrerende når en legger så mye arbeid i noe og det ikke går slik en vil. Jeg har funnet ut(etter en liten utskjeielse med is i går) at jeg ikke liker sukker og høykarbo lenger, så jeg kommer til å ha lavkarbo som en livstil 100% nå, og hvis jeg ha noe godt, at jeg kjører lavkarbo da også.

Uansett, jeg er litt usikker på hvilket forhold jeg skal bruke, følger dere 5% KBH, 30% protein, 70% fett regelen?

Kan brus være en stopper(pepsi max)?Er det da kullsyren eller søtningen som stopper det opp? Kan jeg fks drikke farris?

Hvilke matvarer stopper din nedgang?

Hvor mye protein spiser du, i gram per måltid?(føler jeg spiser for mye)

Har vitaminer noe å si?

Takker på forhånd for svar !