Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-10, 18:46   #1
Lunakil
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Lunakil er på en erverdig vei
Lightbulb

Hvorfor går jeg ikke ned? Kan noen gi meg råd?

Da har jeg lest atkins sin bok, og har begynt på intruduksjons dietten. Er på dag 10 og stiksene viser at jeg er i ketose. Tok vel 5 dager før jeg fikk utslag, og først nå de siste dagene har den blitt mørkere lilla( ikke helt på den mørkeste)
Men vekta går jo ikke nedover?????på 10 dager på intruduksjon dietten, der mange går ned MASSE har jeg gått ned 600 gr???
Skal det virkelig gå så tregt, så kan jeg jo aldri spise mer karbo en jeg gjør i dag da?
Jeg har brukt grete rode sitt konsept til nå og gått ned 28 kg. Men har gått over til Atkins for å se om jeg kan klare å gå ned de siste 10-15 kg jeg vil ned.( Har ikke hatt motivasjon til å gå ned mer med å telle kalorier)
Veier i dag 68 kg, og er 160 høy.
Målet er et sted mellom 55-59 kg. Men det her er tortur, når det knapt beveger seg Man vil jo liksom ha liiitt "betalt" for "strevet"?????
Jeg skriver opp det jeg ca har i meg i løpet av en normal dag, og håper noen kan si meg hva jeg kan gjøre anerledes?

Frokost: Omelett av 3 egg, 4 skinkeskiver, litt hermetisk champignon og 3 osteskiver. Har 1-2 salat blader og litt fetaost ved siden av.

Lunch: feks.2 hakkede egg, en liten boks tunfisk, ca 20 gr majones og bitte litt salat(et blad salat, en liten bit paprika og litt agurk)

Middag: Feks 1 stekt avocado, 1 kyllingfilet og ca 2 blader salat, en bit paprika, en bit agurk og litt ruccola+ litt fetaost(ca 30-40 gr)

Kvelds: 1 kyllingfile med litt fetaost til eller en variant av omelett eller kokte egg....etter hva jeg kan skjønne inneholder stort sett kveldsmåltidene mine minimalt med karbo.

Når jeg plotter inn alt jeg har i meg på kostberegningstabellen til mattilsynet så sier den at jeg ligger på ca 7-10 karber om dagen, så jeg kan da ikke få i meg såååå mange skjulte karber???
Drikker litt pepsi max hver dag, og tar noen sukkerfrie drops med 0 karbo, og ender vel opp med å spise en halv IFA pose(av de store posene)
Jeg trener mye, men dette skal vel ikke ha noe store utslag siden jeg for det meste trener utholdenhet(Sykkel, boksing, løping)

Er det noen erfarne ketolyse slankere her som kan gi meg noen oppmuntrende råd????

Lunakil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat