Jeg drikker alt mellom 1.5-3 liter vann om dagen så tror jeg stort sett er flink nok der. Å stiksen tar jeg på kvelden en god stund etter siste måltid. Å tusen takk for oppmuntringen om at kroppen kan bruke 4 uker på omstillingen...da er det håp for at det kan skje noe etter hvert Ja kanskje jeg spiser for mye mat....siden jeg regner ut på kostberegningstabellen til mattilsynet så får jeg også opp antall kalorier, og jeg ligger som regel på ca 1600-1800 (På Grete Rode lå jeg på 1600) men ettersom jeg forstår skal man ikke tenke på kalorier på ketogen diett? spis til du er passe mett??? Atkins sier at man aldri skal gå sulten, men spise når man føler for det, men at man ikke føler sult på samme måte pga at man er i ketose. Jeg trener 5 ganger i uka( 3 harde puls økter) og forbruker nok mange kalorier, så har liksom ment selv jeg trenger såpass, men meget mulig kroppen min mener noe annet Å det der med å spise mere fett sitter laaangt inne asså, etter laaang tid på Grete Rode....hva ville du ha puttet inn for å få mer fett i det jeg spiser, og hva tar du bort? Tror jeg må hjerne vaskes litt mer der før jeg tror på det ;O)