Mye forberedelser
Har begynnt å lese Atkins bok. Har også lest Fedons og det meste av infoen og diskusjonene her inne.
En ting som slår meg er hvor mye forberedelser som man må gjøre til hvert måltidene som foreslåes til ulike måltider. Jeg liker ikke å bruke mye tid på mat. Kun middag får litt tid for da liker jeg å ha et varmt måltid.
Jeg er ute etter noen tips til ting jeg kan spise som ikke krever noen form for tilbereding og som man kan kjøpe på vanlig butikk. Kjapt og enkelt.
Til nå har det blitt veldig mye røkt laks og egg. Men der krever det at jeg gjør noe med eggene. Og man kan bli lei i lengden.
Salater, frukt, skalldyr, proteinbarer er ikke aktuellt. Grønnsaker går greit men å spise rå grønnsaker til hvert måltid kan bli litt hardt.
Dette høres veldig negativt ut eller som om jeg er lat, men det er ikke slikt ment. Jeg bare fortviler over at jeg ikke ikke finner rask og enkel lav karbomat som passer inn i min hektiske hverdag. Jeg har betalt lunsj og må ofte spise innemellom behandling av kunder.
Håper det er noen som har noen gode forslag.
|