Sv: Frokostpannekaker
Hmm, etter å ha prøvd forskjellig pannekakeoppskrifter herifra og andre steder på nettet endte jeg opp med en røre på "gefyhlen" her om dagen. Gadd ikke finne fram oppskrift 
Så jeg tok 4 egg, en dash fløte(kanskje 1/2 dl?) ,ca 2 spiseskjeer philadelphia(man tager hva man haver...)rørte dette til osten var for det meste oppløst. hadde i 2-4 spiseskjeer mandelmel, tok i til jeg var fornøyd med tykkelsen på røra. Hadde også i 1 teskje fiberhusk, 1/2 kryddermål grønn stevia fra friendlyshop, litt salt, 1 teskje bakepulver og et lite strø med kanel. Blre en 8-10 skivestore lapper. Røra tyknet som vanlig fort av fiberhusken så jeg hadde i litt vann underveis. Pannekakene ble ikke noe dårligere av det 
Stekte dem ganske varmt i smør. Ble som lapper eller amerikanske pannekaker. Smakte ikke egg i det hele tatt *fornøyd*
Ble ikke så veldig søte heller så jeg har brukt noen under pålegg og til niste. Veldig mettende også.
Sist redigert av LineJM : 02-05-10 kl 15:47.
|