Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-10, 19:21   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Snart voksne barn, og betaling for å bo hjemme

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Eller at MAMMA tar ansvaret og tar høyere husleie og setter noe på guttens sparekonto.

Det gjorde foreldrene til en bekjent også, han visste ikke om det og den dagen han sa han ville flytte ut, sa de at han hadde en konto med en stor sum penger på, de hadde satt halve husleien inn på den hver måned i flere år.

Jeg betalte vel rundt 1200,- kroner hjemme, men så laget jeg middag nesten hver dag, vasket og ryddet hele huset og kjøpte også inn mat og alle husholdningsgreiene mine selv, så mamma hadde i grunnen omtrent bare strømutgifter på meg.

Det å lære ungene husarbeid og matlaging ser jeg på som en selvfølge og som utrolig viktig! Jeg får makk av menn som ikke kan lage mat overhodet (kvinner og, selvsagt), sette på en vaskemaskin eller ta i en gulvklut, fordi mamma har gjort alt hele livet, og nå forventer han at kona skal gjøre det samme. Åneidu! Ikke her i huset!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 01-05-10 kl 19:28.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat