Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-10, 20:42   #78
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Antidepressiva

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det har vel heller aldri vært meningen!
Det vi ser, er at de som responderer på medisin, bedre klarer å ta tak i og jobbe med disse årsakene, fremfor å være såpass dårlige at det ikke har vært mulig å komme noen vei med annen behandling!

Det finnes også flere forskjellige typer depresjoner. Noen har jo slett ingen utenforliggende årsak og trenger en annen type behandling! Den mest effektiv behandlingen med færrest og minst alvorlige bivirkninger er faktisk elektrosjokk, ECT! Virker utrolige bra på endogene depresjoner!
Jada, vet det høres skummelt ut, men det er ikke det, altså!

Jeg fikk såpass dårlige bivirkninger av medisinen at jeg ikke turte ta den lengere. Jeg fikk suicidale tanker og DET er neppe kjekt når man er depressiv i utgangspunktet. Jeg ble livredd av alle tenkene som dukket opp og sluttet tvert med medisinen. det gikk en fanden i meg om at ALDRI i verden skal noe psykisk få overtak på meg. Det funka! jeg har jobbet meg gjennom det og anser meg selv som friskmeldt, men også som mer opplyst.

Elektrosjokk varer bare noen få måneder... Og hvis du spør pasienter som har hatt det er det et fåtall som vil ha elektrosjokk på nytt igjen.. Sitat fra en sykepleier på psykiatrisk der de foretok elektrosjokk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat