Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 10:22   #24
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke grønnsaker vokser over bakken?

Opprinnelig lagt inn av sukkerhesten, her.

Og i minst 15 år har jeg hørt snakk om at man skal spise hver tredje time dagen igjennom for å sikre god forbrenning og jevnt blodsukkernivå. Er det bare tull og tøys det da?

Ikke tull og tøys for de som spiser karber fra mel, sukker osv, de MÅ spise ofte for å holde blodsukkeret jevnt(høyt), men for oss som bare spiser rent animalsk protein, fett og grønnsaker som vokser over jorden( agurk, paprika, stangselleri, blomkål, brokkoli, sukkerert, asparges..), så holder blodsukkeret seg passe lavt og jevnt over mange timer.
Så spis når du kjenner deg sulten og spis deg mett. Lær deg å kjenne kroppen og dens signaler. Sultføleslen i ketose er anderledes enn den på høykarbo, men det kan ta en tid å kjenne den igjen..Jeg brukte sikkert flere måneder på å skille mellom ekte sult og lyst fordi øynene så noe godt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat