Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 12:54   #2
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden til 30+

Gratulerer med dagen til maya77!

Jeg er ufattelig drittlei av pulverkuren min og gleder meg sånn til jeg skal begynne å spise mat igjen om to og en halv uke. Og så er jeg litt desillusjonert med tanke på kurset mitt nå. For de har begynt å snakke om mat, og det det er meningen at vi skal over på et slett ikke så lavkarbo som jeg hadde tenkt meg. Det er jo det da, ingen brød, pasta, ris osv. Men de åpner for litt potet og mass gulrot og andre grønnsaker som vokser under jorden. Og er utrolig nøye på en del andre ting vi ikke skal spise som for eksempel kunstig søtning (som sikkert er fornuftig fra et helsemessig synspunkt generelt, men som ikke har noe å si i forhold til vektnedgang). Nå er det uansett ikke noen krise, jeg har for lenge siden planlagt å ikke følge det opplegget, men heller føre et lavkarbokosthold med litt mindre karbo og mer fett enn anbefalt på kurset. Takket være masse god info her inne.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat