Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 14:33   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Egenkomponert opplegg- har du det?

Mitt løp er vel også "egenkomponert", jeg unnlater i alle fall bevisst å kalle det ketolyse, selv om det i de fleste praktiske aspekter er det samme - jeg spiser jo ketogent, men jeg spiser ikke grønnsaker til hvert måltid, og mengden karbohydrater jeg får i meg varierer nok fra under 10 til ca 30, sistnevnte når jeg feks spiser ute, eller velger å tillate en caffe latte.

Jeg ser på det som aller viktigst å unngå stress, så jeg har ikke "regler", bare en solid base av kunnskap om hva jeg bør/ikke bør. Og så prøver jeg selvfølgelig å være oppmerksom på hva kroppen min liker og ikke liker, ifht vektnedgang og generell dagsform.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat