Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
jeg spiser meg stort sett alltid god og mett, men mengdene er likevel små. Kan det være at du spiser for mye fett da, sånn at kcal innholdet blir litt i høyeste laget? Det er så vanskelig å vite hva (og om) man gjør galt på ketolyse, synes jeg. Det kan jo være at du spiser for mye grønnsaker og salat som du skriver. Jeg tipper at jeg vanligvis spiser omtrent lite mye grønnsaker/salat som kjøtt. Hundre gram kjøtt og hundre gram grønt. Jeg har ikke veid så det er bare gjetning. For alt vi vet så kan det jo hende at du ikke gjør noe som helst som skulle tilsi at vekta skal stå stille. I den platå-tråden står det jo at vekta ikke skal rikke seg opp eller ned på en måned før man skal tenke på det. Lettere sagt enn gjort.
Wevi eller noen andre, kan dere tipse meg om hva jeg kan ha til kjøttkaker/karbonader er dere snille? Jeg er glad i blomkålssuppe, så jeg bruker å snavle litt kjøtt før jeg spiser suppa mi for å få nok protein, men jeg vil gjerne ha tips om måltider med kjøttkaker/karbonader nå som den gode, gamle potet og brun saus utgår.
|