Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-10, 22:21   #1135
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

[quote=Elinee;871339]åå, så irriterende, Superteddy. Har det likt her i huset. Han ser nesten litt på meg med avsky når jeg dypper maten i creme fraiche. Hallo! Det virker jo. Smaboeren min har bokset profesjonellt og vært norgesmester i boksing, så han må liksom gni det inn at han kan alt. "Går ikke an å leve sånn. Man trenger karbohydrater bla bla bla" Shut the fuck up og spis lavkalori maten din![/quote]
LOL!

Hvordan lager du brun saus uten mel, wevi? Det er lov å benytte seg av at du er kokk håper jeg, for det ække jæj. Hva er nestargel?

Håper det løsner for deg snart, Superteddy.

Jeg bestilte meg tre jakker da det var januarsalg jeg, og den fine regnjakken min har blitt helt telt. Softshelljakken har blitt litt lang i armene, men ellers er den grei. Jeg bruker dem mye nå før jeg krymper ut av dem. Buksa som var litt trang da jeg begynte har blitt litt for vid nå. Jeg synes det er synd med regnjakken min for den var skikkelig fin og veldig praktisk her på sunnmøre, men ellers er jeg bare glad til. Jeg er ikke sånn superhappy med klærne mine så jeg er bare glad til. Jeg har vært jojoslanker så jeg har en del klær liggende som jeg krymper inn i etterhvert. Jeg gleder meg sånn til klesskapet skal tømmes for klær i str L og XL! Jeg gleder meg noe innmari til å bytte garderobe og begynne å handle nytt undertøy og nye bukser særlig (når målet er nådd og det skal investeres).Jeg kjenner at det kribler bare jeg tenker på det.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat