Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 12:39   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden til 30+

Kom mai du skjønne milde ja...Her snør det og jeg sitter under et teppe i godstolen og fyrer i ovnen og drikker den ene koppen med grønn te etter den andre. Men om noen uker er det vel slutt på snøvær..17. mai er som regel siste dagen vi forventer snø( ikek det at det pleier å snø da, men det er ikke uvanlig og det snør jo altid den 17. da, og ikke den 18..).

Vekta mi har i grunn stått stille de siste månendene, men jeg går inn i cm. Og jeg har hatt en del sprekker, så jeg har ikke skravla så mye i disse trådene i det siste.

Jeg laget Nannahs knekkebrød i morges.. Men hadde ikke nok solsikker og tok halvapren med mandler i steden, men jeg klarte ikke å smøre de utover to plater, så det ble ei plate og da ble det 15knekkebrød som var like tykke som vanlige knekkebrød.. Tenker jeg dobler prosjonen neste gang og deler på 3 brett. Også får svigermor få en ladning. Hun er helt på grensa til diabetes 2 og har ikke helt kutta ut brød, men hun er veldig flink til å vært et utprega brødmenneske ( brød 3 ganger om dagen, minimalt pålegg og poteter til middag) med dårlig råd. Men hun ville gjerne ha oppskrift på brød, og fikk en oppskrift og litt fiberhusk av meg. Hun gjør som legen sier, og det hun spiser nå er jo MYE bedre enn hun gjorde. Hun bruker ryvita knekkebrød og skal prøve seg på bønner. Hun ender nok opp på noe ala Fedon Lindberg, og det er jo vel og bra
Tror neppe hun kan spise ketogent, hun takler nok ikke så brå overgang( min kjære svigermor er en gammelmodig dama som gjør så godt hun kan og livredd for å gjøre annet enn hva legen sier)..
Så jeg tenkte siden hun liker ryvita, kan hun få prøve knekkebrødene til nannah, og liker hun de, så baker hun de selv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat