Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-05, 20:43   #8
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av DrPork

Dersom du har ekstrem insulinresistens bør du også passe på mosjonsbiten, kost og mosjon er det mest effektive botemidlet du har. Er den virkelig ekstrem bør du jo også få vurdert hvorvidt du bør bruke metformin eller ikke.

Takk for gåde råd, men jeg kan ikke bruke Metformin mens jeg ammer. Men jeg skal bruke det når jeg er ferdig med å amme. Er også klar over effekten av trening. Før jeg ble gravid med nr 1 trente jeg masse, fordi jeg fikk sånn overskudd av lavkarbomat = jeg måtte begynne på Sats for å få ut all energien jeg fikk av maten. Spiste da ketogen kost, tok Metformin, og hadde også en periode med introdusering av karbohydrater (mellom 2 ketogene faser). Gikk ned hele 25 kilo på 4 1/2 mnd.