Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 11:12   #19
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned? Kan noen gi meg råd?

Du skal spise 20g karber fra grønnsaker på Atkins induksjon, det gjør du ikke i følge den matplanen du legger ut her.

I tillegg spiser du nesten mere enn jeg som veier 40kg mere enn deg, men i begynnelsen kan man være kjempesultne og spise mye mere enn man trenger. Dette pleier å gi seg etter noen uker. Kjenn etter når du tror du er sulten, drikk litt vann, og kjenn etter, er du sulten eller sier klokka deg at du burde være sulten? Kjenn på sulten og ikke se på klokka.

Orker du virkelig å spise en boks tunfisk og 2 egg til lunsj? Jeg klarer altså ikke mere enn 3 egg ELLER maks en boks tunfisk.

Ellers går ting seg til etterhvert og du hører såkalrt bare om de som går ned 3kg hver uke den første måneden og ikke om oss andre som går ned langt under 1/2kg i uka. Det siste bryr jeg meg døyten om, jeg har lagt om kostholdet til et sunt kosthold som ikke leder til hjerte og kar sykdommer og diabetes 2. Såklart også for å gå ned i vekt, fordi det er karbene som har ødelagt hormonbalansen og fått meg opp i vekt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat