Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 18:05   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Voldsomt sukkertrang

Opprinnelig lagt inn av heart, her.

Hvis ting skal vare livet ut, så kan man ikke fjerne alt det gode i hverdagen. Det er viktig å kunne kose seg i livet, og ikke nekte seg selv alt det gode bare fordi det er det mest fornuftige. Alle som følger denne livsstilen her har allerede tatt et stort skritt i sitt eget liv og gjør en kjempeinnsats. Klart man da skal unne seg gode ting som ikke er skadelig. Livet skal ikke bare være det å frata seg selv noe, men også å gi seg selv noe. NB.(De fleste tåler en eller annen form for søtningsmidler)

For de fleste er ketolyskuren en slankekur. (trådstarter skriver i 1. innlegg at ho går på kuren, og tråden er postet i ketolyse delen)
Og da er det viktig å gjøre en del mentale endringer i tillegg til kostholdet. Siden kuren er forholdvis streng. Det lønner seg for de som benytter seg av kuren å følge kuren slik man skal, for å oppnå best resultat.
Ja, å leve lavkarbo er en livsstil og etterhvert som vekta er på"rett plass", og man skal leve med dette kostholdet,kan man heller tilføre litt andre ting.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat