Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 20:12   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Voldsomt sukkertrang

Opprinnelig lagt inn av Eivor, her.

en ting jeg glemte å si: jeg skulle kose meg og tok en bit sjokolade idag. jeg klarte bare 4 ruter. det bydde meg rett og slett imot. så NOE er jo i ferd med å skje;-)

Så bra!

Jeg er så fullstendig enig med Georgine. Jeg har vært veldig oppmerksom på at om dette kostholdet skal fungere for meg, så kan jeg ikke tenke på hva jeg forsaker. For om fokuset hele tiden er på hva som er ''forbudt'', så presser man seg til en sprekk, og en varig kostholdsendring blir svært vanskelig. Se heller på hva du faktisk kan spise! Lavkarbo er jo helt ypperlig, særlig om man er glad i mat . Det skal ikke behøve å være vanskelig og hardt, det behøver ikke å handle om disiplin eller selvkontroll. For det er jo ikke bare maten man skal endre på, men også holdningene sine om det skal ha noen varighet! I hvert fall sånn som jeg ser det.
Skulle jeg ha spist søtt hver dag, så tror jeg det hadde blitt innmari kjedelig. Det blir jo som om man skulle feiret jul, hatt bursdag eller søttende mai flere ganger i uka, det blir ikke noe spesielt med det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat