Tråd: Abstinenser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 23:58   #11
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Abstinenser!!!!

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Huff, begynner å bli trøtt! du lurte jo på kva eg hadde ete i dag!
Reknar med eg har ete bra,

Frukost: 1/2 sommarkotelett
Lunch på jobb: lettsalta torsk med bacon og kinakål og raspa gulerøtter
Middag: 1 1/2 kyllingfileter meg fløytestua blomkål og brokkoli
kvelds: rester fra middag og bacongull...

Men trur eg kan ha vert litt dehydrert... Det er lett å forveksle med sult/søthunger.........

Uhm.. hvor er fettet ditt?! I tilfelle du ikke har fått det med deg er fett hovedenergikilden din på lavkarbo, til en slik grad at ketose ikke fungerer om man ikke spiser nok fett. Det eneste jeg ser i dagsplanen din er bittelitt fra den halve koteletten, noe fra baconet, og bittelitt fra fløten.

Du må spise mye mer, og du må spise mer fett! Er det vanskelig er kokosnøttolje å anbefale på det sterkeste da det er en av få naturlige produkter rike på MCT-oljer som er verdens mest ketogene fett. Udo's Choice er også naturlig og har mange fordeler, f.eks. merker jeg at all tørr vinterhud forsvinner toppen ei uke etter jeg starter på Udo's.

Det er forresten ikke rart du har søtsug når du spiser så lite mat, og får i deg aaaalt for lite fett for denne dietten.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat