Tråd: Sliter litt
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-05, 00:14   #1
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 40
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Sliter litt

med å komme i gang igjen etter i går... Spiste masse driiiit i går.. Hadde karbodag.. Selvom det er en uke for tidlig da... For jeg hadde bursdag... Har skrevet alt om hva jeg gjorde og spiste i dagboka..... Men i dag sliter jeg... Har vært så vanvittig sugen at jeg nesten ikke har turt å spise...... Dessuten spiste jeg frokost klokka tre.. For det ble en lang og litt fuktig natt i går.. Hehe.. Så sov litt lenge... Spiste to sånna burgerpølser til frokost.... På vei hjem.. Vi hadde bare mulighet til å stoppe på bensinstasjon... Etter det har jeg ikke vært sulten.. Bare sugen..... Tenker på sjokolade.... Tenker på bananasplitt.. Tenker på loff.... Og i morgen er det familieselskap.... De skal spise pizza... Jeg vet ikke åssen jeg skal greie å være der uten å spise den pizzaen....
Til slutt nå for et par timer siden, fant jeg ut at jeg må jo spise noe mer.. Men orka ikke lage mat, hadde ikke noe mat... Og endte opp med kinamat... Uten ris, vel og merke.......
Trenger litt oppbacking..... Noen som har litt til overs til meg....???? Ikke meninga å sutre sånn, men syns det er litt vanskelig......... Igjen... Litt motløs..
All tenkinga mi.... Bare for å forklare lixom... Hadde tenkt til å skrive dette under spiseforstyrrelser... Siden det sannsynligvis er mye av grunnen til at jeg sliter sånn i dag... Jeg heter ikke matgal på tøys.... Hahaha!! Men så er det ikke SÅ mye aktivitet der inne.. Og jeg tenkte som så at det kan vel hende flere av dere kan hjelpe meg litt selvom dere ikke har spiseforstyrrelser... Kanskje mange som kjenner seg litt igjen alikevell...........?

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat