Tråd: Sliter litt
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-05, 08:40   #3
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 57
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hei på deg matgal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uff ikke noe ålreit å ha det sånn,jeg veit akkurat hva du prater på altså......jeg har hatt spiseproblemer siden jeg var 18 år...altså i 20 år har jeg hatt det,,,,,,,,,så jeg har ærfaring med det kan man si..........veit ikke helt hva jeg skal si,,,for det hjelper vel ikke så mye uansett liksom
men var et godt råd studentberta kom med da..er jo greit å ta med mat hvis du ønsker det.vil bare ønske deg lykke lykke til altså...og hvis du vil kan jo du jo sende meg PM når du har lyst og behov for det......

en liten trøst,,,,så blei det pizza på meg i går også,var aleine på kvelden for første gang på det jeg kan huske,og skulle finne kjøttdeig i frysern,og der lå pizzan til samboern å ropte på meg,,,,,så da hadde jeg et svakt øyeblikk og stekte og åt den,,,hadde forferdelig dårlig samvittighet i går,men i dag går det greit,,,er full fres at i dag........gudsjelov......for den dårlige samvittigheta er slettes ikke noe god å slite med altså.....

håper du får en fin dag tross alt da.........lykketil kooooos fra meg

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat