Da er det bestemt
Jeg har lest og lest. Og valget faller på Skaldemans opplegg.
Jeg liker måten han tenker på. Holder på å lese både GI-Null og Spis deg slank, og maten ser god ut og ikke minst gjennomførbart for min del.
Jeg elsker kjøtt og ost. Og tenker umiddelbart at fondue må jo være drømmemåltid her.
Må lese enda litt til på forholdstallene hans, og mengder i forhold til hverandre. For det har jeg ikke helt forstått enda... Jeg skjønner ikke helt hvor mye kjøtt jeg må ha i forhold til fettet. Jeg syns det er greit å måle jeg da. Men, får vel lese enda litt til.
Har nå holdt meg unna karbo og sukker i to dager. Og foreløpig går det veldig fint. Savner ikke noe spesielt riktig enda. Aldri vært noen godtemoms, så det problemet slipper jeg heldigvis. I morgen skal jeg ut med jobben, og vet ikke hva slags mat det blir servert enda. Men mistenker tapas, og da er det jo veldig greit!
Målet er å ta av 15 kilo, og ikke se på dette som en diett men en måte å leve på. Er veldig motivert for det hvertfall!
Syns det virker som det er få som velger Skaldeman her. Men veldig mange på ketolyse kuren. Hvorfor det egentlig? Har ikke lest ketolyse boken, så jeg aner ikke forskjellen. Men har forstått at det er temmelig likt, men mer fett hos Skaldeman?
|