Tråd: Amming!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 23:59   #4
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Amming!

Jeg er klart mindre tørst når jeg ammer med lavkarbo-kosthold (Lindberg med modifikasjoner) enn på "vanlig sunt norsk" kosthold.

Søtsug er ikke noe problem så lenge jeg holder meg til bra kosthold. Men jeg har vært "snill" når jeg er på besøk, og det straffer seg litt sånn sett.

Ellers må jeg passe på å få spist nok. Særlig noen kvelder merker jeg at jeg har spist for lite i løpet av dagen, og spiser f.eks. bringebør med fløte eller mandler.

Jeg produserer masse melk, ser ikke ut til å trenge økedøgn i det hele tatt (i motsetning til forrige barn), ammer en god del fremdeles, nå er babyen 8 mnd og har begynt å spise en del vanlig mat også (ikke babymat, BLW).

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat