Sv: Har lagt på meg, skjønner ingen ting???
Opprinnelig lagt inn av trinemor28, her.
Jeg har nå gått på ketolysekuren i tre uke. Syntes egentlig dt har gått ganske greit. Gikk ned tre kg totalt de første to ukene. Etter det har det stått stille noen dager før jeg de to siste dagene har gått opp 1kg. Utrolig nedsig.
På stixen har jeg litt utslag (men jeg har bare hatt litt utslag hele tiden)
Forstår ikke hva jeg gjør galt. Spiser mye fett, og har drevet med tungt hagearbeid i timevis hele uken. Drikker pepsi max, men det skal jeg vell ikke legge på meg av?
Er det noen som har noen gode råd? Om det fortsetter slik er jeg ikke lenge på ketolysekuren... trist, for jeg har egentlg veldig tro på den.
Ikke gi deg i vertfall. 
Tålmodighet er tingen Og du har bare prøvd i 3 uker...
Det kan være syklus, enkelte reagerer med vektoppgan både under mens og eggløsning.
Det kan være stress. Kanskje fått i deg mer salt enn vanlig.
Det kan være sååå mye.
Husk at kroppen er ikke en maskin som hører på det vi ønsker 
Ikke bare se på dette som en slankekur, men starten på en evig kostholdsomlegging. Hvor man faktisk gir kroppen rein og god mat, næring Tenk på så godt kroppen har av å slippe raske karber 
Og; så lenge du vet at du spiser riktig så skal du faktisk ikke bry deg så mye om at kroppen går litt opp og ned
Bruk målebånd i tillegg til vekta. For om det står stille av og til, så kan cm forsvinne lell.
|