Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-10, 15:24   #22
sjuggerpløm
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Sv: Ukentlig vekttap på lavkarbo?

Det er tøffest i starten. Suget etter karber blir gradvis borte. Det er i hvert fall min opplevelse. Har holdt på siden 1 mars (ca.) og har gått ned litt over 5 kg siden jeg startet med lavkarbo. Men jeg er ikke helt nazi på karber, så spiser vel kanskje 20g om dagen. Det funker for meg. Behøver ikke gå noe raskere ned, for da er det større sannsynlighet for at jeg klarer å bli der jeg ønsker.
Nå opplever jeg ikke å forsake noe som helst egentlig, for karber frister ikkelenger. Får jeg lyst på sjokolade, kan jeg nå spise 4 ruter med sukkerfri mørk sjokolade, og er godt fornøyd. Det er liksom nok.
I natt drømte jeg at jeg ramlet på karbokjøret, og spiste et lass med pasta, og den følelsen jeg hadde var skikkelig ekkel! Nesten mareritt gitt. Hvor lenge må jeg kutte karber for å komme tilbake dit jeg var osv. Kommer helt sikkert av at underbevisstheten min jobber med at jeg skal på Tyrkiaferie om 2 uker, og at jeg da vet det blir vanskelig å styre unna alt jeg ikke bør spise. Jeg vil egentlig ikke skeie ut, men vet at det blir vanskelig å la være. Litt mer vin enn anbefalt på Lavkarbo. Fare for det ja. :knegg:

sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat