Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-10, 12:40   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Da er det bestemt

Jeg spiser etter Skaldeman sine prinsipper, men jeg skyr ikke grønnsakene... Jeg spiser mellom 12 og 20g om dagen, varierer litt, men karbene kommer fra grønnsaker og jeg prøver å ikke å få så mange fra fløte mm. Fløte påvirker blodsukkeret hefitgere enn feks paprika, selv om paprikaen inneholder nesten dobbelt så mye karber. Jeg har satt en grense på 1dl fløte pr dag for min del, fettet kan komme fra smør og ikke masse fløte

Jeg gikk ned 3kg første uka, sto så stille i 5 uker, men følte meg bra, jevnt blodsukker, ikke ulvehunger og søthunger, så jeg fortsatte( fordi jeg visste at dette er eneste fornuftige kosthold for en som startet med bmi på over 50), og så gikk jeg ned 4kg på 3 uker og fortsatte med drøye halvkiloen i uka noen uker, så en halvkilo. Siden jul har det stått stille, men jeg har hatt noen sprekker,pådratt med noen gjenstridige kilo mm.
Men cm krymper sånn dann og vann og jeg slipper å gå rundt å vær sulten og ha lyst på noe hele tiden, jeg bare satser på at vekten går nedover igjen snart.

Synes forøvrig ikke det er så mye mere faste rammer og ferdig opplegg på ketolyse fremfor Skaldeman.. Tror heller det er slik at folk velger det de fleste velger.

Jeg liker godt bøkene til Skaldeman, og synes de gjør seg best på orginalspråket, men så har jeg ikke noe i mot å lese svensk, norsk og svensk går for det samme for oss grenseboere

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat