Sv: Da er det bestemt
Opprinnelig lagt inn av Kula, her.
Mener å huske at jeg gikk ned 6 kilo i løpet av de første to ukene. Det var en pangstart. Mye av denne vektreduksjonen skyldtes jo naturligvis forskyvning i væskebalansen.
-
Wow - det var en pangstart ja! Jeg blir litt småmisunnelig, men alle er jo forskjellige - så jeg får ta det som det kommer.
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Jeg gikk ned 3kg første uka, sto så stille i 5 uker, men følte meg bra, jevnt blodsukker, ikke ulvehunger og søthunger, så jeg fortsatte( fordi jeg visste at dette er eneste fornuftige kosthold for en som startet med bmi på over 50), og så gikk jeg ned 4kg på 3 uker og fortsatte med drøye halvkiloen i uka noen uker, så en halvkilo. Siden jul har det stått stille, men jeg har hatt noen sprekker,pådratt med noen gjenstridige kilo mm.
Men cm krymper sånn dann og vann og jeg slipper å gå rundt å vær sulten og ha lyst på noe hele tiden, jeg bare satser på at vekten går nedover igjen snart.
Jeg hadde en BMI på 39 da jeg begynte, jeg gikk ned 2,3 kg uke 1 og 0,5 uke 2 - regner med at det blir 0,5 i uka fremover. Jeg må bare være veldig bevisst på det, slik at jeg ikke blir skuffet. Har også krympet noen cm, syns det er så rart å gå ned flere cm, men nåla nesten ikke beveger seg nedover på vekta...
Synes forøvrig ikke det er så mye mere faste rammer og ferdig opplegg på ketolyse fremfor Skaldeman.. Tror heller det er slik at folk velger det de fleste velger.
Jeg valgte Skaldeman fordi jeg syntes det virket enklere...
Men jeg har ikke lest Ketolyseboka - så kan ikke uttale meg egentlig
Jeg liker godt bøkene til Skaldeman, og synes de gjør seg best på orginalspråket, men så har jeg ikke noe i mot å lese svensk, norsk og svensk går for det samme for oss grenseboere
Samme her, jeg jobbet på IKEA i nesten 10 år - så svensk eller norsk tekst er det samme
Liker at han er så rett fram - skal bestille kokeboka hans også!!
Lykke til Belin. Jeg syns også vi er få her, håper det kommer til fler etterhvert 

|