Hei!
Jeg trodde ingen hadde svart meg jeg.. Satte på sånn mailvarsling.. Men nå fant jeg ut at mailserveren hadde gått til hæl****... Hehe.. Så nå har jeg ingen mail... *Sukk*
Jeg prøvde å være flink i går, men det gikk ikke så veldig bra... For pappa hadde visst bakt kake til meg. Hans spesialitet som alle elsker er nøttekake.. Med mest mandler og hasselnøtter i bunnen. Jeg tåler ingen av delene.. Men jeg har funnet ut at jeg tåler blandt annet, ja hvordan skrives det da..... cashue (ikke sånn vaffal...) nøtter og makadamia nøtter.. Så det hadde han lagd nøttekake av da.. Bare til meg.. Men han hadde visst ikke tenkt noe over at jeg går på lavkarbo.. Han syns det er sååå tåpelig.. Men vet ikke om han hadde glemt det eller hva jeg... Masse karber i de første nøttene da... Også i tillegg hadde han putta i masse hvetemel fordi han syns deigen ikke så noe bra ut... Også masse sukker krem og jordbær.. Han er en følsom mann.... Så jeg kunne ikke la være å spise den siden han hadde laga den spesielt til meg.. Han hadde blitt så såra!! Selv syns han ikke kaka var noe god engang.. For det var jo feil nøtter.. Men alle spiste og kosa seg da..... Så jeg tok et lite stykke også gikk jeg på kjøkkenet og heller tok to store jordbær i tillegg. Det var kanskje ikke det verste jeg kunne gjort, men er kjempe sugen i dag også... 
|